Máte už svého mauritia?


Nedávno jsem četla článek o tom, jak v Česku (a v celé Evropě) roste zájem o investování do poštovních známek. O filatelii jsem se nikdy nezajímala, nicméně jsem se zaujetím četla, jak filatelisté údajně ve větší míře kupují známky, což dle zkušeností z historie může značit, že se blíží horší časy. V nejistých dobách se prý filatelii dařilo vždy nejvíce. Mimochodem do Česka se nedávno dostaly i snad nejznámější známky, o nichž přinejmenším slyšel každý, i když se filatelií nikdy ani trochu nezabýval (tedy i já), totiž modrý a červený mauritius.

Cílem investování do známek prý ale ani tak není spekulace a touha po co nejvyšším zhodnocení peněz, jako především jistota ochrany finančních prostředků, které do nich byly vloženy. Nákupem známek chtějí investoři své naspořené peníze dostatečně pojistit a ochránit před případnou inflací a dalšími riziky. Na základě zkušenosti věří, že investování do známek je tím nejlepším spořením a nejlepší investicí, pokud si chtějí být jisti, že o své úspory nepřijdou ani v obávaných zlých časech. Další takovou oblíbenou možností, ke které se lidé uchylují v dobách, kdy narůstají bezpečností rizika nebo hrozí politické převraty a hospodářské krize, je nákup investičního zlata. I investiční zlato totiž historicky dokázalo svou schopnost dlouhodobě udržet hodnotu, a vaše úspory tak spolehlivě ochránit.

Co nás tedy čeká? Máme vycházet z dlouhodobé historie a začít se bát? Všichni bedlivě sledujeme současné světové politické a ekonomické dění, teroristické útoky a další bezpečnostní hrozby. Mnoho lidí usilovně přemýšlí o tom, jak spořit a kam nejlépe investovat, aby o majetek, na jehož získání celý život tvrdě pracovali, nepřišli. Aby bylo v budoucnu postaráno o jejich potomky i o ně samotné. A co vy, máte už svého mauritia? Jste připraveni na horší časy? Jaká je pro vás ta nejlepší investice?

ZLATO.cz - Mauritius

ZLATO.cz – Mauritius


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Tags: , , , , , , , ,