Outdoorová reklama v Plzni

Outdoorová (venkovní) reklama je atraktivní formou reklamy, která se umísťuje především na frekventovaná místa, jako jsou příjezdové komunikace do měst, centra měst, mosty, hlavní silniční komunikace, parkoviště apod.

Výhody outdoorové reklamy

Obrovskou výhodou venkovní reklamy je její neustálé působení na zákazníka. Jelikož tato reklama nejde vypnout jako u ostatních typů reklam (např. u rádia, televize), působí na ostatní po celých 24 hodin, 7 dní v týdnu, což je oproti ostatním druhům reklam veliká výhoda. Další výhodou je, že lze reklamu umístit přesně do míst, kde se pohybuje cílová skupina zákazníků. Pokud chce podnikatel či firma oslovit např. mladé lidi, reklama se umístí do blízkosti škol, kolejí apod.

Venkovní reklama Plzeň patří k levnějším možnostem propagace firmy. Navíc se hodí reklamu využít jak pro krátkodobé, tak i dlouhodobé kampaně.

Výběr reklamy podle cílové skupiny

Před výběrem venkovní reklamy by si měl podnikatel či firma promyslet, jakou skupinu zákazníků chce oslovit. V případě, že se zaměří na řidiče, měl by svoji firmu, produkt či službu propagovat pomocí venkovní reklamy, která je umístěna u hlavních silničních komunikací, příjezdových cest do měst, u parkovišť či na mostech. Pokud se chce zaměřit na mladé lidi, je vhodné zvolit druh outdoorové reklamy, která se dá umístit do blízkosti škol apod.

Jaký typ venkovní reklamy zvolit?

V současné době existuje celá řada venkovních reklam. Mezi nejčastější se řadí:

Billboardy

Billboard patří mezi nejběžněji využívané venkovní reklamy, které slouží k posílení produktu, služby či image firmy. Billboardy nejčastěji najdete poblíž hlavních silničních komunikací, příjezdových cest do větších měst apod. Pro krátkodobé kampaně jsou reklamy vyráběny z papíru, u dlouhodobých kampaní bývá reklama vyrobena z folie. Billboardy mají klasické rozměry 5,1 x 2,4 m.

Bigboardy

Bigboard je osvětlená reklamní plocha, která může být 2D i 3D. Tato reklamní plocha bývá často umístěna u silnic, které jsou frekventované, příjezdových a vyjízdových silnic atd. Rozměry bigboardu činí 9,6 x 3,6 m. Stejně jako billboard je bigboard pro krátkodobou kampaň vyráběn z papíru a pro dlouhodobou z fólie.

Double Bigboardy

Jedná se o tu samou reklamní plochu jako je tomu u bigboardu. Rozdíl mezi těmito dvěma reklamními plochami je v rozměrech. Double Bigboardy lze využít buď jako samostatnou plochu s rozměry 9,6 x 8,2 m, nebo jako dvě nezávislé plochy s rozměry 9,6 x 3,6 m.

Megaboardy

Patří mezi dominanty venkovní reklamy a to díky svým rozměrům 24 x 9 m. Proto jsou megaboardy nejčastěji umístěny na dobře viditelných místech u dálnice.

Reklama na mostech

Je velice efektivní venkovní reklamou, neboť jsou umístěny přímo v zorném poli řidičů.

Reklama na štítech domů

Štíty domů jsou ideálním místem pro umístění reklamy, neboť jsou nepřehlédnutelné. Reklama na štítech domů se vyrábí nejčastěji z pevné plachty, která může být doplněna i o osvětlení, a tak působí na cílovou skupinu 24 hodin denně.

Reklamní panely

Jsou běžně umístěny u frekventovaných silnic, křižovatek, parkovišť či pěších zón. Vyrábějí se z papíru, fólie či plachty a jejich rozměry mohou být různé.

Světelná reklama

Slouží pro označení budovy či obchodu. Kromě reklamního účelu světelná reklama zároveň plní také informační funkci a může posloužit i jako designérský doplňek. Světelná reklama se umisťuje na fasády a střechy domů, u jednotlivých obchodů v nákupních centrech atd.

Pokud Vás outdoorová reklama pro Plzeň oslovila a chcete svoji firmu, produkt či nějakou službu tímto způsobem prezentovat, pak si zajistěte pronájem Vámi vybraného typu reklamy (např. pronájem billboardů Plzeň, pronájem bigboardů Plzeň, pronájem reklamy na mostech Plzeň atd.).


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup